Stressig dag, inte alls som jag tänkt mig.

Goddag allihopa!
Denna dagen började inte alls som jag tänkt mig.
Vaknade på lite fel sida och var småsur när jag gick upp.
Att det ösregnade ute och blåste satan gjorde ju inte saken bättre.
Mamma och jag kom iväg till Knalleland i alla fall, som bestämt.
Vi köpte Elias sista presenter, och sedan hyrde vi lite filmer och jag köpte lite skit till mig.

Har stressat hela dagen i princip.
Inte alls kul, jag som skulle ta hand om mig själv idag.
Men men, dagen är ju inte slut än.
Jag ska strax hoppa i duschen, raka ben och sånt, fixa med silverschampot.
Göra mig fin för helgen helt enkelt.
Mamma och jag ska nog köra med ansiktsmasker sen med.
Och såklart ska vi titta på filmerna som vi hyrde.
Så ja, det blir väl en mysig hemmakväll idag då? - Eller? ;)


Ett par hotpants, svarta strumpbyxor, batterier till min kamera och 3 filmer som vi hyrde!

Vi skulle egentligen hyrt "Män som hatar kvinnor" för mamma har inte sett den än.
Såklart var alla exemplar uthyrda, TYPISKT!
Men den får vi hyra nästa gång, för hon MÅSTE ju bara se den :)

Nu måste jag plocka i ordning här inne, sen duscha och allt sånt.
Återkommer senare idag!
Puss.
Jag tänker på dig älskling.

/Jasmina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0