Tidig morgon

Godmorgon allihopa.
Imorse vart jag duktig igen och steg upp klockan 05.20, drack kaffe och åkte till simhallen.
Det var bara 5+ gradet ute imorse, så det var helt underbart att hoppa i bassängen denna morgon.
Vattnet var ju sjukt varmt när man kom utifrån. haha. Men det var tjockt med folk dock :/

När jag kom hem blåste jag håret och fixade till det, ifall jag ska iväg sen.
Kanske ska träffa Nicklas och så, beroende på vad han gör då.
Var nyss nere i tvättstugan med och hjälpte mami med tvätten :)

Vi ska dricka en kopp kaffe ihop nu.
Därefter ska vi kolla på den sista filmen av dom vi hyrde i förra veckan.
Filmerna ska ju lämnas tillbaka imorgon, så vi måste ju hinna sen den.

Så vi får höras senare helt enkelt.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0