Tillbaka från Göteborg

Hallå igen!

I'm back from Gothenburg now! haha.
Eller nu, kom hem för ett tag sen faktiskt, men har haft en del att göra.
Finns väl inte så mycket att skriva utan tänkte blogga med hjälp av bilderna jag tog istället.
Kanske blir lite roligare då med, slippa läsa så mycket text :)

KLICKA PÅ BILDERNA SÅ BLIR SOM STÖRRE!
Det bjöds på riktigt god lasange med fin sallad till när vi kom

Tårtan var beställd och SVIN god, sådan bjöds det även på när jag tog studenten ;)

Dags för busungen att blåsa ut ljuset, han var så lycklig så att bli hela 8 år gammal :)

Awh, är han inte för söt <3

Höhö, även mamma var go och glad!

Sen vart hon mer seriös när en diskusion sattes igång ;)

Joakim (syrrans fästman) och min syster Susanne, dom kan de där med kärlek dom ;)

Sen var det dags att åka hem och jag fota massor ut genom rutan, haha.

Jag satt och lyssnade på musik under hela resan och hade...

.. mina stövlar på mig :D

Påväg bort från Götet

Himlen vart ju blå och fin...

.. Enda tills vi började närma oss fucking Borås, för då bara VRÄKTE det ner :/

Vi höll till och med på att få vattenplaning en gång, usch det var hemskt :(

Men ah, det var min dag det!
Haha, inte sådär jätteseriöst inlägg kanske, men bättre än inget.
Blir så jäkla mycket att skriva om jag hoppar över bilderna,
och då tröttar jag säkert bara ut er ändå :(

Jag ska fixa lite nu, men återkommer senare igen :)
Puss!

/Jasmina

Kommentarer
Postat av: myrins ~

sv: ja eller hur :(

2009-09-05 @ 20:44:20
URL: http://myrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0