Väldigt mätt i magen

Hey again!
Nu är vi tillbaka hemma.
Allt gick bra för mamsen på vårdcentralen.
Hon fick en tid för röntgen, men det är ett tag kvar tills dess.

Efter vårdcentralen muntrade vi upp oss med att shoppa lite, mamma köpe en ögonbrynspenna å sådär.
Jag gick till Gina Tricot och köpte mig ytterligare ett sånt där skitsnyggt och härligt linne!

Tog bilden från Ginas hemsida, för min kamera fuckade ur så fick ingen bra bild på det.

Ja, sen efter mitt besök inne på Gina så stack vi upp till Spice N' Rice och köpte med thai-mat hem :)
Det var riktigt jäkla gott kan jag lova, är så äckligt mätt nu. haha.
Har ju inte ätit "riktig" mat på hela veckan.
Blivit en hel del slarv med det nu, inte bra.

<-- Så jävla gott :)

Nu ska jag plocka lite i rummet och sen gå en promenad!
Men vi hörs säkert senare igen.

Min älskling har varit duktig idag (Y)
/Jasmina

Kommentarer
Postat av: Marina

Haha visst:D Skulle vara jättekul om du kunde skriva tillbaka när du har fixat din design! Kram

2009-09-07 @ 18:11:45
URL: http://mmarinazado.blogg.se/
Postat av: Marina

hehe ungefär när blir den klar? :P

2009-09-07 @ 19:46:07
URL: http://mmarinazado.blogg.se/
Postat av: @Marina

Ja, klart jag gör det. Är själv spänd på att se hur det blir :D Kram

2009-09-07 @ 19:46:13
Postat av: @Marina

Jag vet inte riktigt än. Hon smsade mig nyss och frågade om färger och mönster och sådär, så hon håller nog på för fullt :D

2009-09-07 @ 19:47:40
Postat av: Marina

Hahah ja:D Hur vill du ha din header?:O

2009-09-07 @ 19:51:54
URL: http://mmarinazado.blogg.se/
Postat av: @Marina

Hm, jag vet inte riktigt. Alltså är skitkass på sånt, vet knappt vad som är vad liksom ;p haha. Men ah, hon får hjälpa mig. Ska ha lite bilder på mig och text om mig tror jag :) haha!

2009-09-07 @ 19:59:16
Postat av: Marina

Hahahaha:D:) Okej.. skulle vara trevligt och fint

2009-09-07 @ 20:01:36
URL: http://mmarinazado.blogg.se/
Postat av: @Marina

haha, ja då, det blir nog bra när det är färdigt :)

2009-09-07 @ 20:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0