Vi hade i alla fall tur med vädret igen..

Haha ja-a, den filmen såg mamma och jag på precis nyss.
Helt ärligt så var den väl sådär, trodde den skulle vara mycket roligare.
Är väl inte min typ av filmsmak, men mamma ville gärna se den så ah :)
Kul att hon tyckte om den i alla fall.
Vissa scener var i och för sig riktigt roliga, fick kramp i magen av allt skratt.
Dock trodde jag den skulle innehålla fler roliga scener och så vidare.



Nu är klockan 23 och det är väl läggdags för min del snart.
Ska ju upp med tuppen imorgon för att resa bort :)
Ska bli skööönt.
Har smsat med Sötnosen hela dagen idag, och lär väl fortsätta hela natten :)
Åh, mjaau, ibland känns liver för bra för att vara sant.
Men ah, jag får väl njuta nu så länge det varar.
Att ha denna underbara känslan i kroppen och magen, amazing!

Godnatt på er alla!
Hörs imorgon.

/Jasmina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0