Vill hitta på något!

Hey igen!

Nu har min syster nyss åkt hem.
Vi drack lite kaffe och tjötade, mysigt.
Tog mig även en snabb dusch och fixade håret.
Nu sitter jag här och har det skit tråkigt, ingen som vill hitta på något?

Solen skiner ju ute och allting, känns dumt att bara sitta här.
Är i och för sig jävligt sugen på film eller tv-spel, då är man ju också inne.
Haha, men roligare att spela/se film med någon.
NÅGON SOM VILL HITTA PÅ NÅGOT??

Ja, annars får jag väl bara sitta här och ha tråkigt då.
Måste ju hålla mig vaken typ hela natten med så jag kan sova bort dagen imorgon.
Ska ju orka med ett 10 timmars pass imorgon natt..
Får la se hur det går ;p haha.

Aja, men skiver kanske sen igen.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0