50 minuters sömn inatt..

Hejsan!

Jag kom hem för några minuter sedan.
Är helt slut alltså, i både kropp och sinne.
Det var en hård natt och en hård dag idag.
Hände en massa tråkigheter igår kväll/natt, kanske kan skriva
lite om det i ett inlägg senare ikväll. Vi får se.
Hur som helst la vi oss 06:10 imorse och klockan ringde 07:00..
JIPPI, 50 minuters sömn.. FY FAN VAD HEMSKT!
Har väl mig själv att skylla till viss del, men ändå!

Funderade väldigt starkt på att dra hem från praktiken
efter första promenaden som var slut vid 10, för då skulle jag
ändå bara vara inne fram till lunch, men bet ihop och lyckades
hålla mig kvar enda till klockan 3, duktigt va? :)

Efter praktiken stack jag till hemmakväll och hyrde 3 filmer.
Mamma valde ut alla 3, haha. Hon har tjatat om att få se dom så
länge så tänkte vara snäll och låta henne göra det!



Luftslottet som sprängdes, Sommaren med Göran och This is it.
Luftslottet som sprängdes har jag redan sett på bio med Jenny,
men ser den gärna en gång till, tyckte den var grym :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0