Allt känns helt skumt

Min mobil ringde förut, det var inte ett helt oväntat samtal,
men ett samtal som jag helst hade sluppit att få om man säger så.
Jag kände mig tvungen att svara pga olika anledningar.
Till en början flöt allt på bra, vi förstod varandra och
lyssnade på vad båda hade att säga till varandra, men sen..
Då spårade allt ur, jag började tycka det blev jobbigt och ville
inte prata mer, så började avrunda men en ganska irriterad röst.
Tillslut sa jag bara "Aja, vi hörs när vi hörs, ha det så bra.. Hejdå!"
Självklart fick jag ångest och dåligt samvete efter det och var tvungen
att skicka ett "förlåt-sms", inte riktigt så men ett sms där jag förklarade
varför jag är som jag är just nu och bad om ursäkt för mitt beteende
och skrev även att jag behöver lite tid för allting..
Fick nyss svar, ett väldigt skumt och oväntat svar.
Jag förstår inte riktigt, eller så var det han som inte förstod alls..
Eh, vet inte vad jag ska göra nu? Behöva förklara en gång tilll
eller bara låta det vara som det är nu och låtsas att allt är lugnt
och ignorera hans konstiga svar på mitt sms, hm.. väldigt svårt detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0