Äntligen hemma!

Hej på er!

Fy vilken urusel uppdatering alltså, förlåt mig!
Men känns dumt att sitta och blogga när men är med/hos folk.
Visst något inlägg kan man ju skriva, vilket jag brukar göra men
hade ingen som helst lust för det denna gången :/

Vi åkte ju till Dansarn igår eftermiddag, satt och spelade Uno i flera timmar.
Haha, det var riktigt roligt faktiskt :) När Dansken dök upp så körde
vi i par några omgångar också, jag och dansarn var så klart i lag ;)
Vi vann de flesta gångerna, men Jenny å Dansken vann också :)
Ingen aning om hur länge vi var uppe men sent var det i alla fall.
Jag somnade så fort vi la oss i sängen typ, haha. Sjukt.
Sov som en stock till klockan 12 idag, skönt som fan.
Men vaknade med världens huvudvärk, mindre roligt alltså.
Gråtandes tog jag telefonen och ringde mamma så fick hon
vägleda mig genom processen att få bort huvudvärken :) haha.
Den gick över senare på eftermiddagen!
Har legat i sängen hela dagen idag, käkade lite korv och pasta emellen bara.
Ja, Jenny åkte hem under dagen, sov när hon gick så fick en chock när jag
sedan vaknade och såg att hon var borta, haha. Dumma mig!
Klockan gick och jag längtade hem allt mer och mer, tillslut så tvingade
jag mig upp ur sängen och gick till bussen, Dansarn hängde med för
han skulle in till stan och träffa kompisar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0