Blir bara tidigare och tidigare

HAHA, ja se där.. Jag lägger mig bara tidigare och tidigare
för varje kväll som går ;) haha. Men det är bara bra.
Som jag sa igår, är ju inte så att jag lägger mig och sover
klockan 7 på kvällen, haha. Ser ju på Tusenbröder till typ
22 någon gång, sen borstar jag tänderna och alltid och
därefter somnar jag. Då blir det inte så tidigt ändå :)

Har inte så mycket mer att säga idag faktiskt.
Mitt huvud gör väldigt ont, värker som fasen.
Inte alls kul, kanske börjar bli sjuk eller något.
Går en jävla massa olika förkylningar på jobbet nu
så det skulle inte förvåna mig om jag fått någon sådan..

Hm, ja mina vänner.. Ni får ha en fortsatt bra kväll.
Vi hörs imorgon eftermiddag as usual ;)
Godnatt!

I'm missing you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0