Blir tidigt i säng idag

Nu har jag spelat färdigt för idag, haha. Orkar inte mer.
Gick inte särskilt bra på GTA ändå, min brud verkar inte
vilja träffa mig, även att jag gick upp typ 15 kg för hennes skull :(

Jag har, precis som igår, skalat och skivat morötter
och gjort mig en egen dipp till det, så himla gott.
Ska lägga mig i sängen nu och titta på min älsklingsserie; Tusenbröder.
Han bara se del 1 igår, sen somnade jag så skönt, haha.
Är inte så trött än, så hinner nog se lite mer idag.
Men ska faktiskt upp klockan 6 imorgon så måste ändå försöka
somna i tid ikväll, tyvärr.. hade gett vad som helst för att få vara
vaken hur länge jag vill och sova bort halva dagen imorgon.
Men det funkar inte när man är en hårt arbetande kvinna ;) haha.

Åh, njuter varje gång jag tittar på tusenbröder och får vila
ögonen på snyggingen Ola Rapace, som har huvudrollen.


Mmmh, är han inte FÖR sexig? ;) Grrr

Vi hörs imorgon, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0