Det var länge sedan..


Våren
Idag är en typisk vårdag, solen skiner förfullt och himlen är klarblå.
Det har varit grått, trist och tråkigt ute ganska länge nu och då när
man vaknar upp till en sånhär fin dag så blir man så lycklig.
Våren är min favorit årstid faktiskt, stor hiss åt våren! :)



Varma mackor
Åh, finns det något godare? :D - Haha, ja det gör det nog.
Men tekakor med smör, ost, tomat och grillkrydda på, sen in i ugnen i
cirka 10 minuter, mooums. Det är så gott, typ det bästa jag vet.
Jag ska faktiskt fixa det till "kvällsmat" idag ;)



Mitt krulliga hår!
Jag är så trött på mitt hår, att behöva platta det så fort jag har duschat.
Måste är väl att ta i, men jag går gärna inte runt i mitt afro när jag ska
på något speciellt eller helt enkelt vill vara lite finare.
Varför skulle jag födas med krull? :( haha. Det är hemskt.
Visst, kan kanske vara fint nån enstaka gång, men inte hela livet.
Nejtack åt krulligt hår, vill ha rakt!!


Dalsjöfors
Haha, finns det något tråkigare ställe? Helt seriöst.
Det känns ju som jag mer eller mindre bor där ute nu.
Och varje helg där är en riktig plåga, känns som man bor i "de dödas stad" typ.
Ser inte en människa någonstans, Ica har typ aldrig öppet och när dom väl
har det och man handlar där så blir man pank, helt sjuka priser.
Bussarna går en gång i timman och ja.. Listan kan bli lång om man säger så!
Fy fan för att bo där på heltid, lider med er stackare.. FET DISS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0