Dumma blogg.se

Hej!

Har försökt blogga enda sedan jag kom hem.
Men har inte lyckats ta mig in på bloggen, dumt va?
Dumma blogg.se!!

Varit en helt underbar dag på praktiken idag.
Har haft mina favorit hundar hela dagen och allt har
flytit på hur bra som helst, inga problem.
Lunchade med Virpi och Anna-Karin på högskolan idag.
Dom hade riktigt god mat alltså, mums. Mätt blev man också!

När jag skulle gå ner för trappan från hunddagiset när jag skull hem,
så stod "han" där, jag trodde jag skulle dö faktiskt.
Blev så nervös så jag skakade och visste inte alls vad jag skulle göra.
Men en sak måste jag erkänna: Det var så härligt att få se dig igen.
Att få stå nära dig, se in i dina ögon och känna doften av dig!


Kommer massa bilder på hundarna idag igen.
Nu ska det lagas mat och sedan duschas, hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0