Duscha eller bada?

Ja det är den stora frågan!

Haha, det är ju så himla skönt och avslappnande att bada,
men grejen är att vattnet blir kallt så fort, inte så trevligt.
Duschar man så är ju vattnet varmt hela tiden, much better!
Ja jo okej, det får nog bli en dusch då! :) haha.

Jag har nyss pratat ett bra tag i telefonen med Jenny.
Vi pratade la om allt och inget typ, redan börjat smida
planer inför nästa helg ;) haha. På fredag jobbar jag natt dock.
Har också varit duktig och lagat mat, både som jag kunde käka
nu och matlåda, makaroner och hamburgare fick det bli idag!
Mooums, det var mycket gott!

Nu mina kära vänner ska jag hoppa i duschen.
Även att jag duchade igår så känner jag mig lite ofräsch idag :/
Kanske kan bero på att jag sov borta inatt, inte vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0