Eh snö?

Alltså, kom precis hem och i bilen påväg hem började det snöa!
Är det ett skämt eller? Ena stunden är det vår, nästa stund snöar det.
Helt sjukt ju, vart är jorden och klimatet påväg? :/ Hm..

Från det ena till det andra. Mötte mamma på Willys direkt efter praktiken.
Hon hade stött ihop med en gammal bekant till oss som erbjöd oss
att köra hem oss med alla varor och ta en kopp kaffe här :)
Mycket snällt, jag minns henne knappt. Hon passade tydligen
mig när jag var en liten flicka, hihi ;)

Idag ska jag ta det väldigt lugnt, inte göra alls mycket.
Tankarna lär väl rusa omkring som vanligt och jag är
fortfarande ganska deppig och känner mig inte alls glad.
Vill prata med dig, men jag får inte..

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0