En promenad innan jobbet

Sådär, nu pratar jag med Jenny och är på lite bättre humör.
Vill inte dra upp vad det var med mig innan, men flera
personer gjorde mig på väldigt dåligt humör och jag
blev bara argare och argare, men lugnat ner mig nu ;) haha.

En kompis är påväg hit nu, vi ska promenera runt lite och snacka.
Efter det ska jag möta Jenny i stan, snacka lite och sedan åka
iväg till jobbet, känns härligt :) Längtar tills allt det är gjort.

Imorgon är det äntligen lördag, vilker jag ser fram emot mycket.
Ska hända massa roliga saker och vårat gamla liv är tillbaka!
Jenny Och Jessi is back on track liksom ;)

Kommer inte blogga mer idag tror jag.
Orkar inte släpa på datorn tyvärr, har med mitt ps2 istället.
Sen ska jag tjata telefonen med jenny också i natt, hihi.

Men önskar er alla en fantastisk fredag i alla fall,
så hörs vi runt lunch imorgon när jag vaknat :)

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0