Ett nytt försök

Hej igen!

Jag gör ett nytt försök med att blogga nu.
Är lite småsur och irriterad och trött, då kan det bli sådär.
Men men, nu ska jag få till ett inlägg i alla fall :)

Började jobba klockan 8 imorse, fick den brukaren jag vill ha.
Har gjort ganska mycket med henne idag, varit ute och gått,
haft mysigt fotbad och legat och vilat, såklart ätit god mat med.
Efter jobbet stack jag till City och handlade åt mamma därefter
direkt hem, ringde Jenny och tjötade lite om kvällen, sen in i duschen
och nu sitter jag här och plattar lite i håret, najs najs :)

Vet inte riktigt vad som händer ikväll.
Jag vet dock precis vad jag vill göra, verkligen vill.
Men jag vet att det inte kommer bli så :/ Blä!
Aja, Jenny kommer nog hit sen i alla fall, så får vi se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0