Fy fan vad trött jag är

Ehm, typ hej?

Jag är så jävla trött alltså, mina ögon typ stängs hela tiden.
Väldigt jobbigt må jag säga, sak samma. Ska berätta om min dag.
Vaknade klockan 6 imorse, vilket var en pina..
Åkte iväg till jobbet, eftersom det är tisdag idag (konferensdag) så var
vi väldigt många där, så förstår inte vad dom skulle ha mig där för, haha.
Men ja, inte tackar jag nej till pengar inte :) hihi.
Jag och den boende jag hade idag har gjort massa roligt faktiskt.
På förmiddagen promenerade vi runt på sjöbo, avslutade promenaden
inne på Ritz där jag handlade lite godsaker till honom sedan skyndande
vi hem igen för att laga maten till allihopa som skulle vara klar inom en timma.
Ja, sen var det lunch, raster osv osv..
Eftermiddagen så promenerade vi igen, till någon lekplats på Sjöbo där vi
gungade, åkte rutchkana (stavning?) och sedan vidare hemåt för att
baka chokladbollar, mycket underhållande faktiskt.
Jag avslutade dagen med högläsning och gav honom hans favorit till mellanmål
En mycket lyckad dag har jag haft, men usch så trött jag är.
Måste lära mig att somna tidigare när jag ska jobba alltså :/

Nu ska jag ut en sväng, göra hemligheter :) haha.
Men vi hörs senare antar jag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hemligheter :O ?

2010-04-28 @ 16:59:04
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/
Postat av: Jessi

Haha, det blev aldrig så :D hahahha

2010-04-28 @ 17:19:23
URL: http://saamuuelsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

vadå? :O

2010-04-28 @ 18:19:43
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0