Har bråttom, som vanligt?

Hej på er!

Får skriva fort som attan här nu, har skitbråttom.
Klockan är alltså 6 snart, jag skulle vara klart klockan 6.
Men så fan heller, kom nyss ut ur duschen, har bara hunnit
blåsa håret än, hela håret ska plattas med, sen ska kläder
hittas och smink ska på, jävla helvete!! Hatar stress!

Gick bra att jobba idag, dagen har gått fort som sjutton.
God påskmat åt vi också, underbart! :)
Sen gjorde vi inget mer typ, va typ ute i trädgården och myste
i det fantastiska vädret vi har idag, strålande sol och blå himmel.
Dock lär jag väl inte få så mycket mer solsken på mig idag för
det är väl mörkt när jag lyckas ta mig utanför dörren, haha.
Stackars mig alltså :(

Ja, till kvällens planer nu dårå:
Platta håret och fixa mig klar, be Jenny komma hit så fort som möjligt.
Ringa D och se så att han har fixat vodkan åt oss och även tvinga honom
att hämta oss här och köra oss till festen vi ska på (?) hm, kanske ska på.
Vi har inte hunnit bestämma oss än, tror jag i alla fall.
Men ja, åka till kanske-festen, supa oss dyngraka och sen dra på krogen.
Vet inte när jag var på krogen sist, eller jo samma helg som vi var i
Örebro och det, men vi var där typ 30 minuter kanske, så det räknas inte.
Haha, vi är roliga ibland :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0