Har ingenting att blogga om idag

Jag sitter här, och har gjort i ett antal timmar.
Dusch och allt sånt är klart och har ingenting mer att göra.
Förutom en sak; Att fatta ett viktigt beslut.
Sitter och försöker komma på hur jag ska säga detta.
Inte till er i bloggen, utan till en viss person.
Vi ska ses Irl, känns bara mesigt annars, fegt på något vis.
Eftersom vi har den "relation" vi har så måste jag ta detta face to face.
Kanske inte hela sanningen och allt på en gång, men måste förbereda dig i alla fall.
Och se hur du reagerar, i värsta fall får jag bara ta de till hälften idag och sen
skicka iväg resten i ett sms imorgon efter jobbet. Vi får väl se.
Mamma har försökt hjälpa mig med hur och vad jag ska säga.
Det är svårt, riktigt svårt och jag hatar det!

Vill att du ska veta en sista sak, jag gör inte detta för att vara elak.
Jag gör det för bådas bästa och har aldrig menat att såra dig.
Jag vet att jag kommer såra dig nu, men gör det inte med flit.
Jag hoppas verkligen du förstår det och att du förstår mig.
Förlåt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0