Hemma hos Dansarn!

Godkväll :)

Kom nyss hem till Danssrn, ja för typ 20 minuter sedan.
Åh, det var en väldigt söt busschaufför som körde hit mig ;) hihi.
Sitter just nu och lyssnar på 3 Doors Down, underbar musik gör dom.
Dricker även en kopp kaffe och röker en cigg.
Ikväll behöver jag inte lägga mig så tidigt eftersom jag jobbar kväll imorgon igen.
Blev en liten ändring så jobbar på 68an istället för på 70 imorgon :) Wiie.
Men ska ändå vara hemma till 11 tänkte jag, vill duscha och platta håret och så.
Jenny kommer ju hem imorgon med, ÄNTLIGEN! Som jag har längtat!
Undrar vilken tid bara, hoppas vi hinner ses en sväng innan jobbet.
Annars ses vi på fredag såklart, vi ska ha en helt spårad helg, det är ett löfte!

Dansarn duschar just nu, han ville ha ur allt vax ur håret!
Sen blir det "Deep talk", känner att vi behöver det nu..
Ska se till att mysa ordentligt ikväll/inatt också, sen lär det ju
inte bli så mycket mys på ett tag, tyvärr :(

Får se om jag "hinner" blogga mer ikväll, annars hörs vi så fort
jag är hemma imorgon, Pussis <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag läääääääängtar till helgen :D:D:D

2010-04-15 @ 12:53:44
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0