Herregud..

Tro det eller ej, men jag ligger fortfarande i sängen.
Helt sjukt egentligen, men så jävla skönt och lugnande.
De senaste två veckorna har jag sovit i snitt 5 timmar per natt
och inte haft tid att vila eller så  under eftermiddagarna.
Så det är tur i oturen att jag är sjuk nu, behöver nog detta.
Att bara få vara, bara ligga på ett ställe och inte behöva göra nått.
Men samtidigt känns det dumt att ligga bort hela dagarna i en säng.

Pratade nyss med Dansarn i telefonen, han vill att jag ska komma dit.
Men som jag sa till honom, så vill jag inte ge mig iväg när jag är sjuk.
Vet också att vi somnar sent osv när jag sover där, not good.



Nä, ska försöka pallra mig upp ur sängen och ta en dusch i alla fall.
Känner mig inte sådär jättefräsh :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0