Info till er läsare..

Här kommer lite "viktig" info till er läsare.
Som ni säkert märkt på mina inlägg idag så är jag inte sådär superglad.
Och vill tala om för er redan nu att jag inte lär vara det på ett tag.
Det har hänt mycket på kort tid, jag har mycket att tänka på.
Mår dåligt över saker och vill egentligen inte ens finnas just nu.
Men men, man kan ju inte bara gå och dö för det, tyvärr...
Så därför meddelar jag er redan nu att min update säkert
kommer suga b*lle några dagar framöver, och om jag ens
uppdaterar så är inlägget säkert ganska "emo-aktiga"..
Jaaa, emo är en musikstil, men whatever, ni fattar vad jag menar va?
Jag tänker inte sitta och leka glad i min blogg, här är jag mig själv.
Och jag hoppas det är därför alla ni läser den, just för att jag är
mig själv och skriver precis vad jag känner, tycker och tänker..

Så nu vet ni detta och vill inte höra några klagomål senare.
Vill ni inte läsa en massa "depp-inlägg" osv så håll er borta ett tag ;)
Nej för gudsskull gör inte det. Ska försöka rycka upp mig snarast möjligt.

Nu ska jag lägga mig och hoppas på att aldrig vakna igen!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0