Jaha, vad ska man göra nu då?

Sådär ja, då är jag mätt och belåten nu :)
Kokade ca 1 dl makaroner, stekte 4 köttbullar och skar upp
diverse olika grönsakerna, var mycket gott. Tog mig även en liten bit
honungsmelon till efterrätt, najs najs vettu!

Men frågan är då; Vad fan ska jag göra nu då?
Sitter här och lyssnar på musik och tänker lite.
Har fortfarande inte kommit på om mitt beslut är rätt eller fel.
Det känns inte rätt i alla fall, och känns det inte rätt så borde det vara fel.
Eller är jag helt ute och cyklar nu eller?

Kan knappt bärga mig till dagen då vi kramar om varandra igen.
Dagen då vi står där mitt emot varandra, tittar in i varandras ögon
och bara kramas, kramas hårt som tusan... Läääängtar verkligen!

Jahopp, antingen får jag glo tv, eller spela ps2 eller gå ut utanför och fota lite.
Orkar inte gå iväg pga min onda fot, det funkar verkligen inte.
Men kan ju ta mig till bussvägen och fota lite blommor kanske, hihi.


Jag fotade en massa tulpaner till ett fotoprojekt när jag gick gymnasiet.
Visst blev denna jättefin? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0