Kan ni gissa vart jag är......????

wööhöhöh... hos Dansarn såklart! ;)

Blä, varit en lång och tråkig dag idag..
Kan nog bero på för lite sömn, så varit massa trött idag.
Inge bra väder heller, gör inte saken bättre vettni.
Hur som helst, efter praktiken mötte jag Dansarn och tog en cigg med
honom, samtidigt som jag stod och väntade på Jenny :)
Vi tog en runda på stan för hon behövde lite saker till sin
New York resa som hon ska göra på torsdag, lyckos henne alltså ;)

Därefter åkte jag hem, försökte få igång datorn utan framgång :(
Ringde support för att få hjälp men det verkar kört, så blir att köpa
en ny dator så snart som möjligt.. FUCK!
Sen lagade jag mat för imorgon och duschade och stack ner till stan
för att sedan åka vidare hit, och ja, här sitter jag nu :)
Har läst igenom massa bloggar, kollat fb med mera.
Känns piss att inte ha en dator nu, kan ju inte sitta här varje dag :P haha.

Imorgon kommer Elias ockå, trevligt värre.
Och på torsdag kanske min baby kommer :) Läääängtar sååååååå.

Som ni kanske förstår så lär jag inte kunna uppdatera nästan
någontin (kanske ingenting alls) tills jag köpt datorn.
Ska vara hemma resten av veckan för att umgås med Elias och baby.
Och helgen, ja då får vi la se :) Ber om ursäkt redan nu för att jag inte
kommer blogga nånting typ... :(

Nu ska jag vara social med Dansarn, hörs senare kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0