Lördag och söndag!

Hej på er!

Igår så velade Jenny och jag ganska länge om vad vi skulle hitta på.
Om vi ens skulle hitta på något, jag var så jävla trött och hade
världens huvudvärk typ, inte alls kul :/
Men tillslut så fixade vi oss, Jenny kom hit och vi gick till bussen.
Vi drack 2 öl var i stan, vi promenerade runt där, haha.
Sen drog vi till Bränneriet, men det var helt tjockt med folk där inne,
så vi drog lika fort igen, och tog en sväng till Lilla och drack en X-cider.
Efter det så bar det iväg till Torget där Kim och Dias befann sig, trevligt :)
Var inget drag där så efter varsin Smirnoff Ice så ville vi till Tonic.
Kim och Dias var tråkiga och ville inte med, Dumma dom!
Vi trodde att Michan jobbade igår, men det gjorde han tyvärr inte :(
Vi beställde varsin Ooze och satte oss i varsin soffa och spanade på folket.
Var inte så himla kul där heller enligt mig, kände inte igen någon typ.
Tillslut så orkade jag/vi inte mer utan bestämde oss för att dra.
Jenny gick till sin buss och jag mötte D och åkte med honom hem.
Väl hemma hos honom så grät vi en stund, sen pratade vi och pratade
och pratade lite till. Sen höll vi båda på att somna så vi la oss och sov.
Sov till typ 12.45 idag, insåg att bussen skulle gå 20 minuter senare
så hoppade upp och tog på mig kläder fort som fan och gick till bussen.

Och nu är jag hemma, har varit det i typ 30 minuter.
Är så himla hungrig så måste laga mig lite mat snart.
Därefter blir det en dusch och sen får vi se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0