Mätt och trött, dags för sängen!

Sådär, då är magen mätt och glad. Precis som det ska vara!
Egentligen har jag en liten regel att inte äta efter klockan 19:00,
men det måste få finnas undantag ibland.
Som idag, då var jag ute och promenerade och måste självklart
få något i magen när jag ätit så dåligt under dagen.
Jag hällde upp en liten tallrik med yoghurt och så skar jag ner
banan, clementin och äpple där i, blev som en fruktsallad nästan.
Och såklart bara en liten portion och ett glas vatten :) Bra!

Jag ska stänga av datorn och så nu, är trött faktiskt.
Känns bra att komma i säng tidigt för en gångsskull.
Kunde inte somna igårkväll, låg vaken länge med ångest.
Ska nog ringa ett samtal nu, får se vart det leder.
Men vi hörs efter praktiken imorgon!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0