Några minuter ledigt..

*Puh*.. äntligen får jag sitta ner en liten stund.
Haft fullt upp enda sedan jag klev innanför dörren.
Började ju med att ringa mina 3 väldigt viktiga samtal.
Ett av dom funkade inte då deras telefontid bara är till 14:30,
så det måste jag försöka fixa nästa vecka då istället.
Därefter lagade jag middag till mig och mamma, hade lovat henne det.
Den tog sin tid, efter middagen hade jag all disk att stå med, haha.
Sen blev det raka vägen in i duschen, raka benen, stå med hårinpackning osv.
Visst låter det jobbigt? - Och än är jag inte klar, TYVÄRR!
Nu ska ju håret blåsas och plattas, sen ska jag byta sängklader osv.
Haha, fy fan vilket fullspäckat liv jag har alltså, inte alltid så kul.
Men kanske hellre det än att bara sitta på sitt arsle och inte göra nått?
Aja, whatever, jag vet inte. Haha.

Nu ska jag kolla runt lite på nätet och sedan är det hög
tid att börja med resten som ska göras, sen är det BED TIME!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Baaaang ....

2010-04-29 @ 18:40:31
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/
Postat av: Jessi

Baaaang???? :O

2010-04-29 @ 19:28:59
URL: http://saamuuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0