Nu har jag massa att fixa

Jag har en del som måste göras innan jag får sova.
Får sova? - Måste sova borde jag väl säga med tanke på
att jag ska upp vid 5.30 imorgon och börja jobba klockan 7.
Så måste i säng tidigt, men ska fixa massa först.
Allt ska packas upp som jag hade med mig igår,
duscha och platta håret, vilket tar tid. Måste käka
något för jag hungrar ihjäl snart alltså, vrålhungrig är jag.
Ska ringa ett samtal som är viktigt också, och sen ska
jag bädda rent i sängen också, så dags att sätta igång
med alla kvällens sysslor så jag blir klar någon gång :)



Just det, fick en påskpresent av mor min när jag kom hem med.
En parfym och pengar, mycket snällt och gulligt av dig mamma :)
Tusen tack <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0