Plattning av håret och underbar musik

Woho, äntligen har jag duschat och blåst håret :)
Tycker det är så jävla tråkigt alltså, haha.
I och för sig så är plattningen av håret ännu värre nästan.
Det är både jobbigt, tråkigt och tar lång tid, men fint blir det ju!
Men jag taggar till med helt underbar musik så löser det sig.
Sitter här och dunkar "Stereo love" samtidigt som jag plattar.
Då blir det lite roligare faktiskt.

Vet inte än hur denna dagen/kvällen kommer sluta.
Vi (jag och Jenny) har en del olika saker vi vill/kan göra.
Men som vanligt har vi beslutsångest :/ Kan inte bestämma oss.
Nyktert ska det ju vara i alla fall *skönt*.

Nu måste jag fortsätta platta håret så det blir klart någon gång.
Därefter måste jag kika igenom garderoben och se vad jag kan ha på mig.
Kläder är alltid ett stort problem för mig tyvärr, haha!

Smell you later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0