Ska inviga min nya dvd

Nu har jag fixat frukost och även fått i mig en macka själv.
Har faktiskt också skalat och skurit morötter och fixat en egengjord dip.
Tänkte ju inviga min nya dvd nu ikväll, och då är det gott med något till.
Är ju inte onyttig längre (oftast i alla fall) så då
får det bli morötter att knapra på.
Jag är riktigt trött nu faktiskt, ska duscha av kroppen fort, sedan hoppa
rakt ner i sängen, vira in mig ordentligt i mitt duntäcke och kolla på film.
Eller film och film, ska se på Tusenbröder faktiskt, länge sedan nu ju!



Imorgon har jag praktik som vanligt, måste iväg till jobbet därefter
och hämta min timrapport som jag glömde kvar där i lördags.
Den ska ju lämnas in till poolen på fredag så vill ha den här hemma
så jag inte glömmer av den eller något annat dumt.
Men ha en fortsatt mysig söndagkväll så hörs vi när jag är hemma imorgon.

Nattinatti sötnosar ♥


Jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0