Ska jag ta mig ett bad kanske?

Sitter här i mitt rum och lyssnar på musik och fryser.
Ja, ni läste rätt, FRYSER! Lite konstigt med tanke på att det är
skitfint väder ute idag, solen skiner och klarblå himmel.
Det är typ 14 plusgrader ute nu, men ändå fryser jag.
Hm, jag är inte normal. HAHA!

Fundilerar på om jag ska ta mig ett varmt och härligt bad kanske.
Är inte van vid att vara hemma så tidigt som jag var idag och då
ha precis heela dagen på mig att göra något, känns skumt.
Men självklart är det jätteskönt och underbart att ha en hel dag
tillgodo och kunna göra precis vad jag vill :)

Hm, men ska nog ha en "Ta-hand-om-mig-själv-dag" idag då.
Först bada en timma eller något, ha i hårinpackning och ansiktsmask,
raka benen och fila fötterna och så vidare..
Massa mysigt blir det, kanske ska fjäska till mig några värmeljus också
som kan stå på badkarskanten när jag badar :) Wiihoo, en mysig söndag!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Fattas bara lite lugn musik:

http://www.youtube.com/watch?v=q5OeKIZ0SCM

2010-04-11 @ 17:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0