Skattjakt!

När jag kom hem förut idag så var min syster här.
Hon verkade lite underlig, typ som att något fattades när
hon kom och kollade in i mitt rum och sådär, men jag brydde
mig inte mer om det sen, troddet jag inbillade mig. haha.

Och alldeles nyss när jag skulle in i garderoben för att ta fram sovkläder
så ser jag att det hänger en hundralapp på dörren, haha. Så sött.
Frågade mamma om hon visste om det och det gjorde hon såklart.
Hon sa även åt mig att gå och leta lite mer i rummet för då kanske
jag hittar mer pengar eller andra saker, haha. Så jag har gått på
skattjakt i mitt lilla rum här nu, mycket spännande!
Ungen hade gömt pengar på fem olika ställen här inne, så söt :) haha.
Tusen tusen miljoner tack bästa syster, finns ingen som du! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0