Sommar, på riktigt :)

Hej på er!

Åh, jag är så superdunderlycklig idag alltså, beror nog på vädret.
Det har varit sommar, på riktigt, hela dagen idag, fantastiskt!
Redan imorse vid 07 när jag steg upp så var himlen klarblå och
solen var framme och lös så vackert, var plus 7 grader också!
Så jag tog bara en tunn kofta och en väst över imorse, så jävla härligt.
För en månad sedan trodde jag aldrig att jag skulle kunna slopa vinterjackan
redan i början av april, wiihoo :)

Har varit en fantastisk dag på praktiken idag.
Det började TRE nya tjejer idag med, alla tre från naturbruksgymnasium.
Dom var trevliga, lite tysta mot oss andra men väldigt pratiga med varandra.
Haha, brukar kanske vara så i den åldern, typ 16-18 år ;) hihi.
Jag var nog sån också tror jag, vad jag minns i alla fall. haha.

Jag ska ta mig en dusch nu och sen fixa lite käk.
Är inte alls hungrig men mamma tvingar mig att käka något.
Har slarvat med maten enda sedan jag var sjuk i torsdags förra veckan.
Knappt ätit middag en enda gång, bara någon macka eller banan sen dess.
Det är inte bra, jag vet det. Men vad ska man göra när matlusten är borta?

Kommentarer
Postat av: Freddie

förutom magontet så rätt okej :)



praktik alltså?

2010-04-12 @ 16:08:52
URL: http://freddiehigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0