Städning nästa!

Hej på er!

Idag är det torsdag, och snart helg. Ska bli så skönt.
Är "ledig" från praktiken imorgon bara för att jag jobbat natt då.
Så ska försöka vända på dygnet ikväll, vara vaken länge, upp tidigt
imorgon och åka iväg och göra ärenden med Jenny och sen hem och sova.
Får hoppas jag lyckas med det bara :)

Har varit en skum dag idag..
Har "stött ihop" med "honom" två gånger på en och samma dag.
Och om man räknar med dom två gångerna igår också så blir
det alltså 4 gånger sammanlagt på 2 dagar, det är mycket.
Fattar inte varför? Är det ett tecken från ovan kanske?
Förut när vi umgicks och allt, då såg jag honom 2 enstaka gånger i stan
på 3 månader typ, visst är det crazy?
Det är både härligt och hemskt att behöva se honom.
Det positiva är att jag slipper sakna honom lika mycket eftersom jag sett honom,
men det negativa är att det blir svårare att glömma alltihopa när jag ser honom.

Aja, skit samma nu. Ville bara ni skulle veta detta ;) haha.
Jag måste sätta igång med städningen nu så mamma blir nöjd.
Sen måste jag få något i den kurrande magen också, men smell you later ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0