Svenska hollywood fruar

Jao, sitter hemma hos Dansarn och kikar på Svenska hollywood fruar.
Brukar aldrig se på det, tycker det är patetiskt, men nu har jag typ
inget annat val, människan får inte in sina kanaler :/ BLÄ!

Är inte på mitt bästa humör nu kan jag säga.
Det är personliga saker, eller alltså.. har hänt saker men ingenting
jag vill skriva om i bloggen i alla fall..
Är lite ledsen och besviken och vet inte vad jag ska tro eller tycka.
Ska jag ta åt mig? Eller bara låta det gå in genom ena örat och ut genom andra?

Aja, skit samma. Bloggar inte mer idag för jag ska lägga mig snart.
Sover här inatt, antagligen sista natten ever..

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Freddie

låter ju soom toppen jobb båda två. har själv hund :)



ok.. skön torsdag då :

2010-04-13 @ 10:07:49
URL: http://freddiehigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0