Är på hugget idag..

Ja det här med att blogga går ju riktigt bra just nu, håller ni inte med mig?
Har ju varit riktigt på hugget idag med bloggandet och faktiskt
bloggat riktigt flitigt ett tag, visst? :)
Är riktigt stolt över mig själv, haha. Men det känns som att det är
när man mår lite sisådär och är lite depp då går det som lättast
att blogga, men inte så konstigt, är ju så mycket som vill ut då..

Hur som haver, sitter här nyduschad och väntar på pöjken min.
Han är la här runt 8 kan jag tro, vi ska nog slå på en film innan
vi har vårat "deep-talk", mjuka upp stämningen lite först ;) haha.



Jag väntar och väntar men det verkar inte hända.
Tror inte det kommer ske, men jag hoppas så innerligt.
Varje kväll innan jag somnar så ligger jag och stirrar på mobilen
och hoppas på ett oläst sms från
Dig, men blir lika besviken varje gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0