Bakfull!

Hej på er!

Usch, jag mår inte sådär jättebra idag kan jag ju tala om för er :/
Haha, men det är ju självförvållat, eller heter det så? haha.
Jag känner mig helt borta, kan kanske bero på att jag inte fått något
i min stackars mage än och den verkligen skriker efter mat!!!!
Men ja, har precis fixat potatisgratäng som står i ugnen och så ska det
stekas skinkschnitzlar faktiskt, så jävla gott alltså :) Mums!
Får se om det blir någon efterrätt sen också, haha. Hoppas kan man ju!

Men hur som helst, gårdagen var helt okej. Vi tjejer käkade och drack gott.
Vi hade kul i varandras sällskap, jag har dock lite ont i magen under kvällen
så det förstörde ju lite för mig då jag fick pausa drickandet en bra stund
för att smärtorna skulle gå över, men sen så vart det ALL IN!
Jag blev nog lite fuller tillslut iaf :) haha. Men tusen tack flickor för
en supertrevlig och rolig kväll ♥

Nu ska jag titta till maten, hörs senare kanske..


Jag idag typ! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0