Bloggtorka

Godmorgon, typ?

Vaknade för en timma sedan ungefär, eller kanske lite mer.
Var riktigt jävla skönt att sova ut vill jag lova. Känns som det
var evigheter sen..

Jag har inte hunnit göra så mycket mer än att vattna blommor
och dricka kaffe sen jag gick upp. Jo har snackat med mami en
stund också, i telefonen då såklart eftersom hon är bortrest igen.

Ska alldeles strax fixa mig och sedan försöka få i mig en macka
eller något så jag står mig tills det serveras mat på jobbet.
Jobbar 16-21 idag, rätt soft men hade självklart hellre varit ledig.
Men imorgon och på onsdag är jag ledig i alla fall.. Skönt!

Jag har nog fått så kallad bloggtorka, bläää..
Har verkligen ingen lust för att blogga och har heller inget att skriva om.
Men det märker la ni såklart? haha. Men nu vet ni det i alla fall..

Aja, ska la sätta igång med alla sysslor så jag kan ta de lite lugnt sen
innan det är dags att gå till bussen.. Ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0