Dålig uppdatering

Hej på er!

Nu har jag slarvat med bloggandet, men har haft fullt upp.
Har jobbat som en galning och sen haft annat för mig.
Det är så ibland och tyvärr blir bloggen lidande då, men men!

Idag har jag tagit ledigt från jobbet, skulle ju jobbat men i tisdags
bestämde jag mig för att ta semester för att hinna med massa saker idag.
Det är så att Jenny och jag får finbesök i helgen ;) haha.
Idag har jag duschat, rakat ben osv
och även blonderat håret igen :) Så nu håller jag på att platta det.
Sen måste jag bestämma kläder och sminka mig.
Jenny slutar jobba 17.30 och då kommer hon hit, men sen måste vi typ
åka på en gång för vi ska hämta grabbarna i Göteborg runt 19.00.
Åh vad jag längtar, det kommer bli så jäääävla kul alltså.
Vi ska dricka lite, spela spel, lyssna på musik och bara umgås :)
Fan vad härligt det ska bli!

Vi är lite osäkra på om dom vill hem imorgon eller på söndag.
Men det märker vi väl. Lägger bloggen lite åt sidan denna helgen..
Känner inte att jag vill lägga dit på det när vi får besök :)
Men vi hörs på söndag igen! Ha en bra helg, det ska verkligen jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0