Du är skum, skummare, skummast..

Haha, ja det är väl bara förnamnet?!

Jag förstår mig verkligen inte på dig alltså.
Hur mycket jag än försöker och hur många timmar om dagen
jag än försöker komma på hur du fungerar så går det inte.
Det är helt omöjligt, jag lovar!
Jag vet inte vad du vill, jag vet inte vad du menar med allt du
säger eller om du ens menar det du säger till mig?
Om jag ändå bara kunde få förstå.. Allt skulle vara så mycket
enklare då, för både mig och dig, tro mig!

Fan, vet inte vart jag vill komma med dethär..
Är bara så himla förvirrad och samtidigt ledsen, faktiskt!
Inte ledsen för att du har gjort något kanske, utan mer ledsen
över att det alltid ska vara "såhär" mellan oss. Det suger!
Önskar bara att allt kunde vara som förut, kärlek eller vänskap
det kvittar liksom, men du och jag som det var förut..

Jag får väl fortsätta önska och drömma antar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0