Dusch

Usch, alla dessa tankar som jag har suttit och försökt
ta itu med enda sedan jag vaknade vid 14:00..
Att dom aldrig tar slut då.. helt galet..

Jag skulle kanske ha hittat på något med Jenny idag, hon är
på jobbet nu och jobbar till 20:30 sen efter det skulle vi kanske
ha gjort något men vi kommer inte på något att göra och så känns
det lite sent nästan, jag ska ju duscha och massa innan det.
Sen så är det så att jag måste träffa killen idag med..
Eller måste och måste, men tror vi behöver ses, för bådas skull.
Det är lite upp och ner just nu så vi får ha lite "deep-talk" ikväll..
Kan nog behövas om man säger så :/

Aja, nu vet ni det, väldigt nödvändig information eller hur?!
Jag ska ta mig en lång, skön och avkopplande dusch nu i alla fall.
Hoppas på att spola bort alla jävla tankar typ..
Får se om vi hörs mer idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0