Ett helt år av sorg och saknar har gått..

Den 10/8-2009 gick min far bort i en hjärnblödning.
Han dog på ett sjukhus i Berlin när han var på semester.
Jag fick beskedet via ett mejl, av min farbror..
Jag fick aldrig chansen att säga hejdå, fast det är nog inte
det värsta.. Det västa är att vi behövdes skiljas som ovänner.
Veckan innan hade vi ett bråk, i telefonen. Och sen poff så var han borta.
Och nu idag så har ett helt år gått. Ett år av sorg och saknad.
Det året har gått väldigt fort för mig, men såret jag har i hjärtat
och själen efter min fars bortgång det har inte läkt ett dugg..
Kommer det någonsin läka?

I love you daddy

R.I.P PAPPA! 1951.12.16 - 2009.08.10 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0