Hem ljuva hem!

Hej, nu är jag äntligen hemma!

Min söta älskade katt kom och mötte mig vid dörren och mjauade
så sött när jag kom in, trevligt välkomnande faktiskt :)
Jag har bara hunnit snacka med mami en snabbis sen jag kom hem.
Väntar på att syrran ska ringa kl 22, får se vad hon har på hjärtat..

Jag mår inte alls bra idag, har sån jävla huvudvärk och mår lite illa.
Kan det vara vädret kanske? Ingen som vet..
Duggar ute, är svart himel och blåser i alla fall. blä!

Aja, ska byta om till myskläderna nu, sätta på en kopp kaffe och sedan
släga mig i soffan och bara njuta av tystnaden här hemma. Njuta av att
vara helt ensam och att jag är ledig i 2 dagar, fy fan vad underbart...

Ha en fortsatt trevlig kväll, bloggar imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0