Hemma igen!

Hej på er!

Jag slutade jobba klockan 21 typ, men träffade Jenny efter jobbet.
Hon ville snacka av sig och sådär, självklart ställer man upp! :)
Men vi snackade inte bara, utan hann med att busa lite med ofc!

Kvällen på jobbet gick la lite sådär kanske.
Jobbade med en kille som inte jobbar så mycket inne hos oss och
om han gör det så jobbar han natt, är ju skilland om man säger så.
Så ja, det var lite komplicerat men det gick ju tillslut!!

Just nu sitter jag och pratar med världens bästa på msn.
Det var väldigt länge sedan vi verkligen pratade känns det som.
Det har varit något sms då och då, men nu snackar vi på riktigt
och det är så underbart, pirrar i hela magen på mig!

Och imorgon, ja då händer det grejer ska ni veta!
Om morgondagen blir som jag planerat så kommer jag vara den
lyckligaste människan i hela världen, det svär jag på!
Blir den inte som jag tänkt, då gråter jag ihjäl mig.. Nä, men då..
Ah fan, då vet jag inte vad jag gör. Blir väldigt ledsen i alla fall..

Ska prata klart med världens bästa på msn, sen försöka sova.
Men vi hörs imorgon och då ska jag försöka få ihop ett inlägg om
Malmö resan också, haha. Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0