Home again

Hej på er!

Nu är jag äntligen hemma från jobbet igen, smet lite tidigare
så att jag hann med bussen 20:50 från jobbet, göttans!
Sitter nu och snackar med Jennolio i telefonen, myspys ;)

Vart ju i stan med Sara tidigare idag och fikade, det var trevligt.
Vi pratade om allt möjligt, men mest våra pojkvänner och min "synd".
Eller så kanske man inte kan kalla honom, men skit samma.. haha..

Jobbar dag imorgon 08:00 - 16:30 men tänkte kompa kl 16:00
så jag och Sara kan dra till bolaget ihop och handla det vi ska ha
på torsdag när vi ska supa till det, Jenny ska med hon också.
Mycket trevligt ska vi ha!! :)

Nu ska jag käka lite fort och sedan hoppa i säng, men vi hörs imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0