Ingen lust med någonting

Hej på er!

Har inte bloggat pga massa olika saker, har ingen lust.
Jag har faktiskt ingen lust med någonting just nu..
Förutom att ligga i min säng och tänka.. som vanligt :/
Det är nog det enda jag kan säga att jag är riktigt bra på, haha.

Idag har jag jobbat 8-15, skulle egentligen bara jobba till 13 men pga
brist på personal så fick jag "jobba över" två timmar, goa pengar :)
Har varit en rätt seg dag på jobbet, inte hänt så vidare mycket.
Men det var nog lika bra eftersom jag inte har sovit mycket alls inatt
så jag är riktigt jävla trött nu, usch. Funderar på att sova snart. haha.

Hände en lite tråkig incident igår, eller vet inte vad man ska kalla det riktigt, men..
Fick en människa att bli arg på mig typ och det känns verkligen hemskt :(
Fast det känns som att den personen blir arg på mig, vad jag än gör och hur
jag än gör saker och ting, det är tråkigt men inte mycket att göra åt tyvärr.
Försöker prata och få honom att lyssna, men det hjälper inte.
Sometimes life really sucks..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0