Ingen röst! (långt inlägg)

Godmorgon!

Fy fan, nu har jag vaknat upp ännu sjukare än igår :/
Vad fasen är detta för något?! Varför blir jag aldrig frisk?
Ehm, kanske för att jag aldrig låter mig själv bara ligga hemma
och vara sjuk? Utan springer runt ute som en idiot ändå, haha.
Har nog bara mig själv att skylla för att jag bara blir värre.. men men..
Min röst är typ borta helt idag, eller just nu i alla fall.
Försökte prata med mamma i telefonen nyss men hon hörde inte vad jag sa.
Ska hälla i mig en kopp te med massa honung och hoppas de lenar upp
halsen såpass mycket att rösten kanske vill komma tillbaka :)

Tänkte berätta lite om gårdagen, tänkte blogga igår när jag kom hem
men klockan var mycket så jag orkade verkligen inte, hade huvudvärk med.
Jag fikade ju med Sara, så fort vi möttes i stan öppnades hela himlen och
det började ösregna, men det hindrade inte oss från att sitta utomhus och fika
så vi kunde få njuta av vårt kaffe med cigaretter, haha. Vi är knas!
Vid 6 kom Jenny och hämtade oss, vi skjutsade Sara till hennes pojkvän och sedan
blev det en tur till Hulta för att kissa, handla och tanka, trevligt!
Sen vidare till Gällstad för att busa med våra nya vänner, hahaha..
Denna gången lekte vi inte jage utan vi fick med dom i bilen så vi åkte ut till Torpa
och gick nått varv runt spökhuset där, sen tillbaka till Gällstad och åkte runt lite där.
Sedan var det dags för alla att åka hem för alla skulle upp och jobba idag, förutom jag!

Idag hade jag och Jenny lite planer, inget jag nämner nu för det är inget bestämt.
Men nu när jag är såhär dålig vet jag inte hur det blir...
Om jag är riktigt smart så stannar jag hemma idag och tillbringar hela dagen i
sängen med varma drycker så jag blir frisk till imorgon och kan göra saker
hela helgen, eller så är jag dum och gör något idag och sen kanske ligger dösjuk
hela helgen, haha. Vi får la se om jag väljer att vara smart eller dum ;)

Nu ska jag koka te i alla fall och lägga mig i sängen under duntäcket.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0