Jävla väder och jävla sjukdom

Jag är inte på bra humör alls idag!

Tänkte bara förvarna er liksom!
Pratade nyss med Jenny i telefonen och vi vill hitta på något som vanligt.
Men detta vädret förstör ju allting, ösregnar ute, räcker att bara gå
utanför dörren så kommer man vara pissblöt, inget kul alls ju :/
Och sen min sjukdom, vad fan det är för något har jag ingen aning om.
Men typ förkylning + halsfluss + öroninflamation eller något.
Sjukt jobbigt att gå runt med i alla fall och jag har haft de sedan i måndags.

Igår lekte jag med Jenny, svårt att lista ut va? ;)
Vi var här först, käkade tacos och FÖRSÖKTE spela ps2, det var ett svårt spel.
Sedan drog vi iväg, kollade läget lite överallt, och sedan drog vi ner till
Kinna och gick hem till en kompis som hade andra kompisar hemma där dom
satt och drack öl, alla pratade finska typ och jag fattade ingenting..
Så det var la inte sådär jättekul där, men bättre än att sitta hemma! :)

Aja, idag vet jag inte alls vad som händer, på ett sätt skulle jag bara vilja
lägga mig i sängen, somna och vakna typ imorgon och vara frisk.
Men samtidigt är det helg och man vill hitta på något, så fan.. Svårt.
Jag måste vara frisk på måndag så jag kan jobba, kan inte sjukskriva mig mer.
Eller kan, kan jag väl men vill inte förlora mer pengar.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0