Kan inte låta bli..

Jag hade bestämt mig för att inte skriva ett fjantigt inlägg till dig.
Jag sa det till och med till Jenny i telefonen förut, men kan inte låta bli.
Måste få ur mig vissa saker!


Efter att ha spenderat en hel helg med dig så saknar jag dig mer än
någonsin förut, jag tänker inte på något annat än dig. Det är som att resten
av världen inte ens existerar längre. Det finns bara du i mitt huvud.
Det enda jag gör är att stirra på bilder på dig/oss och lyssna på alla våra låtar
och självklart på alla låtar som vi lyssnade på i helgen och kramades till..

Denna helgen var självklart den bästa jag haft på ett år, utan tvekan.
Och det är nog den bästa helgen jag spenderat med dig också..
Även du sa flera gånger att det har varit en fantastisk helg och att du har haft
både supertrevligt och jättekul och att vi skulle ses i helgen som kommer igen..
Men nu är jag förvirrad för nu verkar du arg/sur på mig? Du är helt off igen.
Har inte hört ett ord från dig idag och det är verkligen hemskt.

Jag trodde att dagen kanske hade kommit då du har insett vad du vill.
Jag hoppades nog på att du kanske ville ha mig, lite i alla fall.
Kommer den dagen någonsin komma?
Att du ska vilja ha mig lika mycket som jag vill ha dig.
Kommer du kunna älska mig så mycket som jag älskar dig?

Jag önskar att du en dag ska inse att "Väljer jag den tjejen (mig alltså) så kommer
jag att få stabillitet och trygghet i mitt liv.
Jag kommer att ha en tjej som älskar mig
precis för den jag är och hon älskar mig ovillkorligt och obeskrivligt mycket
."
Att du kommer förstå att jag alltid, alltid kommer finnas här för dig oavsett vad.

Vid detta laget borde du veta att du är den enda för mig och kommer alltid att vara.
Det finns ingen annan, aldrig aldrig aldrig. Det går inte.
Och snälla älskade söta fina plutt, om du läser detta så skicka ett mess till mig.
Eller ja, ring gärna om du vill det. Bara du hör av dig på något vis så jag slipper
sitta här med klumpen i halsen och oron i magen och inte veta hur det är mellan oss.
Det är så jävla jobbigt och jag saknar dig så mycket. Vill höra din röst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0